Deborah Rossette Light Creator Shine&Volume

Здравейте!

Обичате ли да вали? Аз да. Освен, че е идеалното време за сън, след него някак си света е по-чист и готов за ново начало. Ех, и на мен би ми омръзнало цяла седмица да вали!... :ДД Ама who knows?

В този дъждовен ден (интересно е как вятъра и лекият дъждец, тук е съпроводен от песните на птичките) ще разберете кое е моето любимо червило.

Deborah Rossette Light Creator Shine&Volume- №6 го избрах след дълго търсене на нюанс подобен на течното червило Watershine на Maybeline, което имах преди доста време.



Купих го от Дъглас за някъде около 15 лв и за съжаление видях, че вече не го продават. Дори на стелажа на марката в Лили няма тази линия червила :( Предвид, че и гланца на Мейбълин го спряха явно нямам голям късмет с този цвят.



Червилото съдържа леки брокатени частички, които стават силно забележими при по-голямо напластяване. Хидратира много добре устните. Издържливостта е някъде около 4 часа. Аз го освежавам някъде на такъв интервал от време.

А ето как седи на моите устни :













Не успях много качествено да ги снимам последните снимки колкото и да опитвах. Искам да се усъвършенствам повече в снимането, но това с времето.

Чао!

2 коментара

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!