AHAVA Dead Sea Laboratories [ревю]

Здравейте, момичета!

Реших да направя подобна на тема, като тази за Rimmel, но за друга марка и отново да ви споделя опита си с нейните продукти. Този път ще ви представя козметиката на една израелска марка, която се слави с това, че е основана изцяло на натурални съставки придобити от Мъртво море. Става дума за AHAVA и до преди две години не бях чувала за нея и сигурно и някои от вас няма да я знаят. В България съм я виждала в малко аптеки, но има и други алтернативи за да се сдобиете с продуктите им. Моите ги получих, като подарък от моята майка ( понякога тази жена има невероятен усет в предвид, че е много скарана с всякакви разкрасителни работи и продукти :дд), която ги донесе от Израел. 

Тематично разделено ще ви представя продуктите, с които аз съм се сблъскала. Приятно четене! 

Лице - нормална към суха кожа

Purifying Mud Mask- дълбоко почистваща маска, която става и за чуствителна кожа.
Като цяло всички продукти, които са маски на марката съдържат глина и са със кефеникаво сив цвят, не мога да го определя точно, но определено, ако си я правите няма да сте приятна гледка за другите :). Консистенцията е на гел, доста гъст и плътен. Мирисът е доста силен, точно на глина и ако не почистите след маската с тоник остава доста трайно върху кожата. Хубавото е, че се стои само 2 минути с нея. Резултатът е, че почиства наистина видимо, забелязвам как черните ми точки са се обезцветили и порите ми са се посвили. Веднъж седмично или максимум два пъти я използвам. Хубаво е да се нанася крем след нея.



Лице - мазна кожа 

Отново Pуrifying Mud Mask и разликата между първата и тази е типа кожа, към които са насочени. Като резултат аз не намирам голяма разлика освен, че при тази наистина порите се свиват повече и е малко по-силна от другата. Въпреки че аз има мазна кожа и горната ми понася добре. Сега използвам нея, защото тази свърши.


Matifying Toner - тонер, който свива порите и придава матиращ ефект. Също така не съдържа алкохол и обещава да нормализира Ph-то на кожата. Двуфазен е и преди употреба трябва да се разклати.

Това лято го използвам най-много и то сутрин след като съм измила лицето. Много ми харесва, че матира и то за някъде поне 4 часа.


Pyrifying Gel ми е най-любимият продукт от всичките и съм тъжна, че свърши :( И той, като другите продукти от серията обещава да намали себума и да свие порите. Не съдържа мазнини.Това, което на мен ми харесва при него е, че при измиването става и за премахване на грим и с него доста си улеснявах тази процедура. Например за мен е много трудно да премахна напълно очната линия, която съм нанесла в горната водна линия или в основата на миглите и винаги на сутринта имам остатъци, колкото и да съм търкала и чистила с лосиона. Най-зле е с водоустойчивите продукти. След гелчето усещах кожата си мекичка и освежена. Май трябва да взема да го потърся, че много ми харесваше :)


Тяло

Mineral Body Lotion - лосион съдържащ минерали от Мъртво море и Алое Вера. Използва се след баня.
Овлажнява кожата и попива бързо. Изпробвах го и върху лицето, когато бях изгоряла  
и помогна доста  за успокояването и.

Mineral Foot Cream-крем за крака съдържащ масло от Чаено дърво и специални минерали от Мъртво море.
Има лек затоплящ ефект и омекотява доста добре кожата на краката.


Mineral Hand Cream е всъщност първия крем за ръце, който използвах. Понеже третирах лицето си с продукт за пъпките и черните точки, който оказа и влияние върху ръцете ми по местата където е попил и там след нанасянето му. Аз не знаех,че след употребата му трябва да се измия и така ми се появиха много изсушени участъци по ръцете, а попринцип моите ръце нямат нужда от допълнително  омекотяване. Кремчето ми помогна да се справя с този проблем. Бързо попиваше, но миризмата му, както и на по-горния беше малко странна.






Energizing Body Mud Mask- маска за тяло с екстракти от водорасли, минерали от Мъртво море и аромат на мандарина и кедрово дърво. Премахва токсините, предотвратява стареенето на кожата и задържа влагата в кожата. Нанася се тънък слой по тялото и се стои 5 минути.

Маската е от SPA серията им. След нея чуствам кожата наистина чиста и копринено мека,но не ми допада силния аромат,който остава и не е много приятен.






От горе изброените на мен ми останаха само тонера,маската за нормална към суха кожа и тази за тяло. Цените им за жалост са доста високички и даже във Free Shop-а, в който ги гледах миналата година не бяха от най-ефтините.
И все пак аз съм много доволна и единственият минус е свързан с миризмата. Опредлено ви препоръчвам козмметиката на AHAVA.

Чао!

Няма коментари

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!