Sleek i-Divine Mineral eye shadow palette in Au Naturel 601


Здравейте, момичета!
Тук времето е доста мрачно и от вчера не спира да вали. Такова време обичам, но лошото е, че ми се и доспива. Скоро излизам в кратка ваканция и съм ви подготвила малко по-различни публикации :) Планирала съм и тогава да отделя малко време за пазаруване :D

Реших, че вече е крайно време да ревюирам палитрата на Sleek.
Изчаквах да мине време, за да съм напълно сигурна в отзивите и мнението си за нея. Успях да пробвам напълно всички цветове.

В палитрата има дванайсет цвята, които са неутрални и на практика тя е добро начало за всеки започващ тепърва с грима и търсещ нещо, което да използва за всеки ден и повод.
Ще започна с това какво не харесвам в тези сенки. Разпрашват се много.След като малко издълбах цветовете спряха да се прашат толкова, но все още забелязвам под окото си прашинки. За хора, като мен които носят лещи е крайно неприятно. Това е единственото което не ми допада :)


Това, че са прашливи цветовете, обаче не ги прави трудни за нанасяне. Все пак палитрата е минерална и някак си това за мен донякъде обяснява разпрашването. Нека отбележа, че със основата на Artdeco са страхотен тандем и доста често ги поставям за основа на други сенки. Единствено те са способни да задържат Color Tattos на Maybelline дълго.

Първите пет цвята не са много силно пигментирани и ако дори ги тествате на ръката си ще видите, че почти не оставят следа. На окото естествено изпъкват повече, но определено са за преливане или като основа на грима. 
Последният-Taupe е приятен за поставяне на малко блясък върху други сенки или в края на окото.
Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast and Taupe

Първият цвят на долният ред (Conker) дълго му се чудех, защото нанесен с четка на ръката ми оставяше само блестящи частички. И така стоеше неизползван върху очите. Голям грешка. Веднъж реших да експерементирам и го сложих върху кремообразни сенки и направо заспа, а колко красиво седеше ^^ Представям си как го нося на Коледа :Д Определено ще ви направя снимки, като го нося. 
Следващият по ред ми е най-любим. него най-често ползвам  Moss.
Следват три кафеви цвята, от които Mineral Earth прилича на Conker, блестящ е и в началото не знаех как да го нося . Другите два са приятни за очна линия. На моята бяла кожа ми идват твърде силни за сгъвката, но ако вземете малко количество, стават. Дълго време ги използвах и за веждите.
И за накрая едно много добре пигментирано черно :)
Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal and Noir

Погледнах за отзиви в нета. Всички са на едно и също мнение за прашливоста, но срещнах и сравнение с палитрата на UD NAKED заради цветовете. Лично аз не мога да дам мнение по тази въпрос, защото нямам NAKED, но от снимки не мисля, че си приличат .

Весел ден :)

4 коментара

  1. Хубави цветове, особено по-тъмните :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да :) Една от сполучливите ми покупки, която заобичвам все повече!

      Изтриване
  2. Здравей! Имам палитра на Sleek и я обожавам. За мен това са едни от най-трайните сенки, които притежавам. Поздрави-http://bygabriela24.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!