L'oreal: Super Slim liner + Volumissimex4 watterproof mascara

Здравейте, момичета!
Знам, че леко съм изоставила блогването. Искам да ви споделя впечатленията си за много неща и пстоянно ми изникват нови идеи за блога, ама уви време нямам :( Със сигурност летните месеци ще съм по-редовна.
Ще ви се похваля, че пролетната ваканция ще бъда в Париж и много се вълнувам ;)

Днес ще ви споделя впечатленията си от два продукта на Лореал. Единият ми стана много любим, а другият ме разочарова доста.



Нека започна със разочарованието, което е спиралата. Срещала съм доста хвалби за версията, която не е водуустойчива. Когато я купувах, избрах тази, защото ми омръзна спиралите да се размазват заради мазните ми клепачи. Така реших, че водуустойчивият вариант, ще ми свърши работа.
Попринцип преди бях голям фен на Лореалските спирали и очаквах и тази да ми хареса.

За съжаление и с тази спирала в края на деня имам малко черно под очите, така че тук формулата, която е устойчива на вода, не помага за проблема поради, който я взех.
Четката си я представях по-масивна. Този тип също ги харесвам, но май понеже последните ми бяха п-големи и аз посвикнах с едно движени да обхващам всички мигли.
Ефектът, който придава не е много драматичен. По отношение на обема не виждам чак толкова голяма разлика, като при другите спирали, и освен това още на първият пласт миглите почват да се слепват.



Тушът е доста гъст и бързо изсъхва, което е предпоставка и за бързото съхнене на спиралата. Мисля, че той има някаква вина за слепването, а и доста втвърдява миглите и почистването на спиралата е малко трудно. Не бих я препоръчала за всеки ден и крайното ми мнение не е положително.


Като фен на очните линии, тази беше отдавна в списъка с желания. Преди нея реших да дам шанс първо на варианта на Мейбълин. Тази определено е по-добрата. Между цените на двете има минимална разлика, някъде около лев два.
Допадат ми такъв вид очни линии, защото все едно използвате молив и по-лесно се рисува с тях :)

Върхът не е толкова тънък, колкото на Мейбълинската. Отново е тънък, но е някак леко притъпен.
Забелязвам, че и тази очна линия някак попива в кожата, но се случва доста след, като е нанесена. Явно този недостатък е характерен за очните линии тип маркер.

С тази очна линия почти не съм имала размазвания около очите. Не изчезва толкова бързо, колкото другата, а върху сенки съвсем не мърда. Като аз съм с мазни клепачи и леко размазване получавам с почти всяка очна линия, а тази стои непокътната около осем часа или повече в зависимост и от времето.


Въобще няма да сгрешите, ако я вземете. Супер удобно попълнение е към всекидневният грим!

2 коментара

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!