Summer Lookbook part 1


Днеес, мили мои последователи и читатели е много специален ден :дд
Най-сетне изпълнявам обещанието си да пусна друг вид публикация и то свързана с моя стил на обличане. Надявам се да ви харреса,защото се готви втора част :)


Първата комбинация е съставена от новата ми най-любима риза (модела е без ръкави, защото напоследък съм обсебена от този тип ризи ;д) в тъмно син цвят и бяла пола, която е с мнохо интересна дантела. Най-любимата от всички комбинациии ми е... Не се ли вижда колко съм щастлива, когато я нося :дд Колието е от Stradivarius ( грабнах последното от манекена ;)) и дрехите са от H&M.


Следва една рокличка в много приятен розов корал с интересен гръб. Сдобих се с нея от миналогодишните летни намаления и е на марката Bershka. Не ми допада плата и много, защото ужасно бързо се мачка, но пък е супер удобна. Колието е същото, а обеците са от Parfois.


Казвала ли съм ви, че обожавам цвета, в който е тази пола? Миналата година бях обсебена от него и тази пак съм си харесала дрехи в същият цвят ;) Потника, който нося е няколко размера по-голям, защото беше последен, а аз много го исках ;) Иии полата е от Pull and bear, а потника от Stradivarius. Колието е от Tally Weijl.

За накрая най-удобната от всички и леко в моряшки стил комбинация от панталонките ми с висока талия от Zara и потник, който е трябвало да купя в няколко бройки, защото ми е много любим и много нося от Stradivarius. Колието ми е от SIX.

Забравих да спомена, че сандалите ми са от Hmanic. Не исках и тази година( трета подред) пак да ги нося само тях, обаче все не случвам да открия толкова удобни, като тях. личи им, че са износени ;)
До, скоро!

6 коментара

  1. Страхотна публикация! Чакам втората с нетърпение :)))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз! :) Бялата пола със синята блузка много ми допадна и ти отива! :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много готина статия :) Приготвяй и втора, трета, четвърта част :D

    ОтговорИзтриване
  4. О, много се тадвам, че ви е допаднала момичета ;))
    От супер много време искам да пускам такъв вид публикации и съм много щастлива, че го направих и има такова харесване :) Коментарите ви ме направиха много щастлива ;)

    ОтговорИзтриване
  5. :)) страхотна зелена пола! (и всичко останало) очите ми останаха в нея XD

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!