The summer DUO: Bourjois and Lancome

Няма да крия, че днескашното ревю е за два продукта, чиито цветове освен, че съвпадат,  са и на две мои много любими марки, че да не кажа най-любимите.
Предишното лято си взех лака на Bourjois в нюанс #10. Скъсах се да нося цвета и то най-вече с матиращ топ отгоре, който караше цвета да изпъква повече.

Дълго време въздишах по линията червила на Rouge in Love на Lancome. Изненадващо, когато ги опитах в магазина, намерих цвят напълно идентичен с лака на Буржоа. Тогава не си взех червилото, но пък после дълго го мислех и накрая попадна в ръцете ми ;Д

Обичам двата продукта и цвета още повече. Никога не съм разбирала истерията по кораловите нюанси, а се оказа, че и аз ги харесвам.


Какво трябва да знаете за лака...

Интересна ъглова четка, която е така направена, че да ви помогне да достигнете всяка част на нокътя и после ако се наложи да коригирате по-лесно. Второто не съм го опитвала, но е малко предизвикателство да се свикне с четката.

Добра плътна формула, която съхне бързо и втори пласт е нужен по ваше желание.


 Буржоа обещават, че трае от три до десет дена. При мен пет са му рекорда без обелване и само съвсем леко и не забележимо оголващи се крайчета.

В заключение харесва ми, но някак си идва леко натоварващ на ноктите ми.



Какво трябва да знаем за червилото...

Обещава да издържи шест часа и го прави даже и повече. Ако хапвате и пиете няма да останете съвсем без червило :)

Нанася се лесно и с времето придобива матов ефект, който кара цвета да изглежда още по-естествен, сякаш устните ви са в този цвят.


Опаковката е метална, но не много тежка и естествено красива. Мисля, че е задължително за скъпите марки да имат хубави опаковки.

Не изсушава, нито хидратира устните и е леко и не се усеща, че носете червило.

6 коментара

  1. червилото е много хубав цвят , разбира се и лака не му отстъпва.

    ОтговорИзтриване
  2. червилото е много хубав цвят , разбира се и лака не му отстъпва.

    ОтговорИзтриване
  3. Много са красиви,особено червилото :)

    ОтговорИзтриване
  4. Червилото е чудесно, за съжаление моето се счупи :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо ще ме разплачеш с този коментар.. Как :((

      Изтриване

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!