^^IMPALA Cobalt blue magic^^ #15


 Може би, мнозина от вас са чували похвали за силиконовите моливи на IMPALA и дори притежават един. Аз не съм силно пристрастена към моливите, обаче любовта ми към кобалтовото синьо направо се отключи с пълна сила след поста на Ели и си записах в листа с желания "Следващото лято аз трябва да си взема синия молив на Импала" :дд И го направих. Ура! :)

Това е напълно стандартно изглеждащ молив. Само от едната си страна има гумен накрайник за размазване, който аз не съм ползвала, но е страхотна идея. И преди съм имала на други моливи подобни екстри и вършеха прилична работа.
Текстурата е доста мазна и пигмента може да се опуши добре, ако се действа бързо, защото продукта изсъхва моментално по мои впечатления.

Ефекта от молива, който търся и постигам е друг. Аз го нося, като очна линия на горния клепач. Правя си я много лесно заради добрата пигментация и мазната консистенция. Ползвам ъглова четка за целта, като в началото леко притискам пигмента. Изисква практика, разбира се, а с желание се получава ;) 

Единствени ми проблем с молива е, че ми люти на очите, ако попадне във водната линия или въобще в тях. Заради него, когато го нося и си свалям грима, премахвам с домашен разтвор очния грим, за да не ми дразни при измиването по-късно с маслото или гел за лице.

С един милион ръце препоръчам цвета. Аз лично не спирам да получавам комплименти, когато го нося :) Смятам, че бихте могли да избягате малко от скучното черно и да освежите малко визията за сезона с него :))

Цена: 3.40лв
Количество: На етикета не упоменато :(
Моете да заклупите от: Стелажите на марката или онлайн 

19 коментара

  1. И от мен получаваш комплимент, наистина ти стои страхотно, и с това червило и имаш малко сенки нали?
    Супер е!

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам този цвят за очи, стои ти прекрасно :))

    ОтговорИзтриване
  3. Имам същия цвят и го обожавам <3 На теб ти стои страхотно :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти обичаш синьото.. Не се и съмнявам, че го имаш ;)) Благодаря!

      Изтриване
  4. Уникален е! От доста време си търся син молив за лятото и ето, че го намерих :) Гримът, който си направила е страхотен. Ще се радвам, ако покажеш как си го постигнала :)

    ОтговорИзтриване
  5. ЕЕЕЕ от месеци се самоубеждавам че не ги искам тези моливи и сега все едно не съм го правила :D решението е взето,а поръчката пусната ;) Този цвят ти стои прекрасно нежна,свежа и толкова лятна <3 :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! На мен единствено не ми допадна, като си избирах цвета, че имаше много отворени цветове без да са тестери. И аз се канех дълго и не се престрашавах заради това, но накрая си струваше :)

      Изтриване
  6. Стои ти страхотно! Имам тъмно сив от същата серия и съм много доволна. Сега и аз го искам този синия :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сигурна съм, че няма да сбъркаш, ако си го вземеш :))

      Изтриване
  7. Още не мога да ги открия тези моливи,а така съм им навита!
    Ще споделиш ли къде ги откри ако е в София?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм от София, но тук ги открих в Елитис.

      Изтриване
    2. Ще пробвам тогава да видя има ли ги в нашия :)

      Изтриване
  8. Много ги харесвам тези моливи на Импала. Синьото ти стои страхотно :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!