Любими продукти през август 2014

Време е да ви покажа моите любимци за август месец, но държа да отбележа, че на първи септември не изпитах носталгия, ами едно спокойствие. Естествено, на второ място почувствах и спешна нужда от хидратиращ крем, ама наистина хидратиращ, и също така червените ми червила също ги огря :DD Започнах да нося доста есенни цветове, но нека за последно да похваля нещо лятно и не само :)

1. Четката 217 на MAC - Какво съм правила без нея..  не знам. Цяло вълшебство си е тази четка и е удоволствие да се работи с нея. Повече за нея ви споделих в ревюто и. Все още не съм и дала почивка.

2. Заздравител за нокти на Mesauda - за него имам планирано ревю и няма да се издавам много. Откакто го ползвам ноктите ми подобриха състоянието си и са доста твърди на допир.

3. Essie Urban jungle и Zoya Robyn - не мога да реша кой харесвам повече. Робин определено ме смая не само като цвят, но и с невероятната си издръжливост с помощта, разбира се, на базата на Mesauda и Seche vite.
Лимитката на Essie доста ми напомня на не безизвестния Fiji, от който знаете си взех дори второ шише. Този цвят е също чудесен неутрален нюанс за бели момичета, като мен, но съдържа в себе си повече бежова нотка.

4. Скраб за тяло на The Body Shop с малина - много ми допадна и точно заради това написах светкавичен пост за продукта. Все още ме държи в плен миризмата :))

5. Палитрата ми на INGLOT- конкретно я харесах и подносих повече от всякога заради четката, която споменах по-горе и също тъмния кафяв цвят, който ползвам за попълване на веждите.

6. Червило Estee Lauder Powerful - да, не оправда очакванията ми, но си остава едно добро червило в колекцията ми със страхотен неутрален цвят и го нося ежедневно. (ревю)

7. Revlon Lip Butter Peach Parfait - не съм написала и за този невероятен продукт полагащото му се мега хвалещо ревю.. Имайте търпение! За съжаление, макар че тези червила/балсами все още не са внесени в милата ни родина. Засрамете се Ревлон България.

8. Шоколадовия рай от Германия - шоколадите на Lindt от снимката са само малка част от торбата с лакомства, с която сестра ми се върна и направо не мога да и повярвам на късмета да попадне на магазинче със шоколади само за 1 евро. Все пак и аз печеля и сред различните вкусове имаше и от любимата ми солено-сладка комбинация с пуканки. Както казвам на приятели: "Срещнете ли шоколад с пуканки купувате два.. Един за вас и един за мен :Р!".

9. Sin City 2 и Diverent - филмите, които ме впечатлиха последно са последната и дълго чакана част на "Град на греха" и "Дивергенти". За последния бях голям скептик, но буквално повече го харесах от приятелите ми и сега чета втора книга :) Да, трябваше да вметна, че е филм по книга. 
А, за 'града на греха' мнението ми е, че като за 9 години чакане са се справили с малко по-добър сюжет, добър подбор на нови звезди наред със старите герои и ефектите заедно с каскадите бяха на ниво. Сега не е филм със задълбочена история, обаче кой друг филм изглежда тип комикс.

6 коментара

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!