TheBalm Mary-Lou Manizer [ревю]

Този продукт блести с пълната си красота още само от снимките, които нащраках набързо. Ще ви стане още по-ясно, като стигнете до последните снимки, но лично аз бях запленена от този хайлайтър не след всички изписани и изказани суперлативи за него, а след като го видях два пъти на живо.. Първия път върху лицето на Кристин и втория благодарение на Ивета дори се докоснах до продукта. Накрая бях решена да го поръчам при летните намаления на Feelunique. Така се и случи ;)
Обичам първо да направя малък анализ на външния вид на продуктите. TheBalm имат подчертан стил с тези ретро момичета по опаковките, Аз лично не харесвам тази русокоса мадама на капачето и някак самата лепенка ми идва един вид лошо качество. Нямам предвид, че ще се отлепи или нещо подобно. Самата картина ми се струва мътна и се оплаквам, защото искам да съм честна с вас. Реално наистина малко ме разочарова външно хайлайтъра, но имам пред положения, че е възможно моя да е от такава партида. Извън това опаковката е стабилна и капачето се затваря добре плюс има голямо огледало. Няма излишни пространства.. вътре е побран само хайлайтъра.
 В предвид, че количеството не е малко, а пигментацията завидно добра, мисля, ще ми отнеме цял живот докато изразходя хайлайтъра. Освен, ако не почна да се омазвам с него отгоре до долу ежедневно. Това ще е трудно, но насладете се чрез снимки на пигментираността.
 С едно докосване и виждате какво става :)
А, консистенцията си наистина лена за работа и много приятна. Това е продукт с пудрена, но доста мазна консистенция. По принцип е лесно да се прекали с количеството нужно за лицето. Не е обаче невъзможно бързо да се научите. Аз лично допирам леко четката и после съм доволна от резултата на лицето. И държа да подчертая, че съм с мазна кожа и пак ми харесва този силно озаряващ хайлайтър. Освен това е траен, въпреки че често при мен , когато лъсна през деня, естествените масла един вид отнасят голяма част от продуктите на лицето ми.

Цвета също леко ме тревожеше в началото, защото аз съм бяло момиче, но с доста изявен студен подтон, което при определени продукти си оказва влияние. Без право съм се плашила, защото ми пасва и не изглежда неестествено.

Общо взето този продукт винаги е видим. На снимката съм застанала срещу директна светлина, за да изпъкне с пълна сила. Озаряването на лявата (за вас дясно) ми буза е от хайлайтъра.

Отделно Mary-Lou Manizer става и за сенки, което е упоменато и на самата кутия. Наистина мултифункционален, а за идващата зима виждам в него добър приятел, който ще ми дава нужното здравословно количество да просветли лицето.
Моето финално мнение е, че Mary-Lou Manizer е заслужено доста хвален продукт, защото не би разочаровал голяма част от хората понеже е универсален, върши работа,траен е, икономичен, проблема с цвета не е голям и ще пасне на всяка кожа, отделно не съм чела, че хора с мазни кожи са разочаровани от него, следователно наистина всеобщ любимец. Съветвам ви обаче наистина да го вземете на намаление. Ще сте още по-доволни.
П.П.: Забравих да добавя, че е фино смлян самия шимър и затова така деликатно и красиво озарява :)

Цена: (редовна) 16 паунда, аз го закупих за 11.52 паунда
Количество: 8,5g
Можете да намерите в: моя е поръчан от Feelunique, но има още няколко сайта, които предлагат марката. Тя не се продава по българските магазини.. все още.

21 коментара

  1. Пак изкушаващ пост.. :)) Стои ти много добре наистина .

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красив, но аз се чудя повече за прасковения Синдито :) Снимките са чудесни :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, Майче! Да, ти кажа честно за Синдито се замислям и аз сега, като спомена, защото много ми допада да хайлайтвам под веждата с бледо розовата сянка от шоколадовата палитра ;) Този определено е с по-стандартен цвят за хайлайтър. Бронзовия например въобще не бих го пробвала ;дд

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Тея! <3 Пращам ти много виртуални целувки :)) :**

    ОтговорИзтриване
  5. Ей, много ме изкушаваш, да знаеш :D Не знам имаш ли Здрачовската пудра, но доста ми прилича на нея, за сравнение :) Май ще се пренасоча към Синдито :))

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, изглежда супер. Този хайлайтър и палитрата Nude Tude си ме изкушават от край време.

    ОтговорИзтриване
  7. На мен палитрата ми остана :дд Имам си вече руж и хайлайтър :)) От двата продукта мога да изразя мнението си, че марката има страшно пигментирани продукти :)

    ОтговорИзтриване
  8. Нямам я, защото преди много бягах от хайлайтърите и нямах попадения, но и аз, като гледам доста си приличат ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Много ме изкушава, но аз не си падам по много блясък и това лято си купих доста хайлайтъри да бъда честна. Наистина е много хвален обаче!

    ОтговорИзтриване
  10. Колко хубаво изглеждат твоят и на Меги в опаковката. Аз не знам дали съм ви споменавала, но моят като го купих беше натрошен и използвах спирт, за да го върна към първоначалното му състояние и хич не е хубава гледка в момента :D Но въпреки всичко споделям мнението ти за него на 100% :)

    ОтговорИзтриване
  11. Аз ги имам и двата и приликите са само външно като цвят. Различни са като текстура - Здрачовската е доста по-брашняна, а Мерито е някак по-кремообразно. И ефекта върху кожата им е много различен. Здрачовската придава един не толкова забележим блясък, докато Мерито няма как да остане незабележимо (ама не в лошият смисъл). Мерито е в пъти по-добре пред Здрачовската :)))

    ОтговорИзтриване
  12. Изключително примамливо изглежда. Аз нямам хайлайтър и много се чудя какъв да си взема, този е от фаворитите ми :)

    ОтговорИзтриване
  13. Няма да сбъркаш, ако заложиш на него за първи ;)

    ОтговорИзтриване
  14. Да, спомням си за твоя, че бе страшен. Неприятно е, но какво пък.. Стои ти супер, значи си върши работата :)
    Щом ме спечели на теб особено ;)) Много ми харесва.. Направо не се разбирам в предвид, че кожата ми е мазна :)

    ОтговорИзтриване
  15. Заслужава си похвалите ;) Може да го помислиш за по-нататък, че да не се затрупваш :)) Аз съм така в момента с ружовете.

    ОтговорИзтриване
  16. този хайлайтър определено ми стана любимец! моя го взех го от enzo.bg и мисля, че струваше колкото и ти си платила или малко по-малко, не помня. но и аз като теб малко се разочаровах от опаковката, не толкова от стикера или дизайна (картината ми е сладурска и огледалото си го бива, както и затварянето), но първоначално мислех, че кутийката ще е метална... нещо ми евтинее с тази пластмаса, и то точно защото имитира метал. но както и е да, продуктът е страхотен и достойно замени предишните ми изчерпани вече любимци на Madison Street Beauty (прахообразен минерален хайлайтър) и на Elf (кремообразните)

    ОтговорИзтриване
  17. Благодаря за споделеното мнение ;) Аз тези дни ще се престашавам да поръчвам от Enzo :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!